27 Aralık 2015 Pazar

NOTE- RiCH COLOR LiPSTiCK- #Favori rujum

Arkadaşlar merhaba.. Bir süredir bloguma bakamıyordum. Telefonumda yada tarayıcıdan kaynaklanan bir sorun var henüz çözemesemde pc den yazmaya karar verdim:)Az önce instagramdan güzel bir tag daveti aldım.#ensevdigimmakyajmalzemem  bende severek katılmak istedim hemen. Ama elbetteki karar vermek çok zor çünkü hepsi benim bebeklerim :)Ama bu aralar  Note un bu güzel renkli ruju sanki bir adım öne geçti gibi hissettim :)NOTE- RICH COLOR LiPSTiCK shiny rising 23
Rengine bayıldım ama sadece rengi diyemiycem çünkü içerik olarakda yapısı harika bir ruj..


İçeriğindeki argan yağı ve kakao yağı ile dudak koruması gerçekten harika  ve  yoğun renk verme özelliğine sahip..Kakao yağı olmasıda ayrı bir cazibe diyebilirim :) Çocukluğumdan beri kullanırım kakao yağını aktardan alarak. Dudak çatlak ve kuruluklarına birebirdir..
argan yağının birkaç yıldır hayatımızdaki yeri malum..Ama yinede kısaca geçmek istiyorum.
Argan Yağı;
     Yoğun E vitamini içerir ve yaşlanmayı geciktirir.
·     Dudakları nemlendirir, hücrelerin yenilenmesine
       yardımcı olur.
·     Dudakları dışarıdan engellenemeyen güneşin
      zararlı UV ışınları, stres, sigara, hava kirliliği gibi
      serbest radikallere karşı koruma altına alır.
Dudakları pürüzsüz, yumuşak ve ipeksi yaparak
      daha canlı tutmaya yardımcı olur.
Kakao Yağı;
·     Hızlı emilime sahiptir. Yoğun nemlendirme özelliği
      bulunur.
·     Dudakları çatlama ve kurumaya karşı korur,
      beslenmelerine yardımcı olur.
Bu soğuk kış günlerinde kuruyan dudaklar için lipstick arayışında olan  ve henüz bu ürünü hiç kullanmayan ve arayış içinde olan arkadaşlara tavsiyemdir :)
sevgiler..

2 yorum:

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *