21 Ocak 2016 Perşembe

Orkide özlü elastik yüz maskesi

Arkadaşlar merhaba,
Yeni tanıştığım bu maskeden bahsetmek istiyorum biraz. Ttmask Orkide özlu elastik yuz maskesi.. Nemlendirici ve canlandirici bu maskeyi ilkkez denedim. Bir suredir denemek istiyordum.Verdigi serinlik hissi ve nemlendirmesini cok sevdim..paketten maske seklinde cikiyor urun ve direk islak olan bu maskeyi yuzunuze uyguluyorsunuz. Kullanimi da oldukca rahat.tek kullanimlik bir urun. Bir cok cesidi var bu maskelerin. Ama ben orkide ozlu olandan gayet hoslandim. Oldukça yoğun nemlendiriciye sahip olmasi 20 dakika yuzumde tutarak uygulamam guzel etki birakti..ben sonuctan fazlasiyla memnun kaldim. Cok rahat kullanabilicek bir maske..kesinlikle tavsiyemdir.. Sevgiler
o

2 yorum:

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *