28 Şubat 2016 Pazar

Redist Saç Parfümü (-pink sugar)

Redist'in saç parfümünü uzun Zamandır çok severek kullanıyorum. Öyle tatlı bir kokusu var ki.. Ve çok kalıcı.. Banyo sonrası nemli saçlarima uyguluyorum  ve gün boyu kalıcılığını koruyor.Ayrıca kuru saça da gün icerisinde rahatca uygulanabiliyor..İndirimdeyken
ben almıştım bayağ zaman oldu ama 12 tl gibi birşeydi sanıyorum. Artık bitenler içinde yerini almasına da az kaldi :) ilk fırsatta yenisini alacağım mutlaka..Saç parfümü konusunda başka markalara pek fırsat vermedim aslinda,sanırım gerekte duymadım bu güzel koku yüzünden..
Ben sigara kullanmıyorum. Ama kullanan arkadaşlarımin olduğu ortama girdigimde saçlarimdaki kötü kokudan hiç hoşlanmıyorum.Tam da bu sırada imdadıma yetisiyor bu parfüm.. Kesinlikle tavsiye edebileceğim enlerimden biri..böyle bir arayış icinde olanlar icin tavsiyemdir :)
Kullandiysaniz veya kullanacaksaniz mutlaka yorumlarinizi okumak isterim..
Sevgilerimle...


2 yorum:

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *