8 Nisan 2016 Cuma

Lesoleil Şampuan

Bana yıllardır kullandığım Elseve şampuani bir kenara koydurmayi başarabildi :) Bir çok kez yorum yaptim bu şampuanla ilgili fakat uzun vadede yine yorum yapacağımdan bahsediyordum.3 aydir kullaniyorum artik bitmesine az kaldi. Rahatlikla yorum yapabileceğim uzun vadeye geldik :) öncelikle ,sadece kapalı saçlar için diye düşünülmemeli. Her saçın vitamin ve minarellere ihtiyaci vardir. Elbette güneş görmeyen ve hava almayan saçlar buna daha fazla ihtiyac duyar. Bu anlamda icerigini cok sevdigim bir urun oldu. Paraben icermiyor. 5 bitki +5 mineral iceriyor. Benim kullandigim normal saclar icin. Benim yaglanma ve kepek sorunum olmuyor. Sadece mevsimsel ve donemsel dokulme sorunu yasiyorum.. Bu anlamda normal saclar icin olani en uygun oldu benim icin. Kokusu cok guzel ve kalici. Dun aksam yikadigim saclarim suan hala cok guzel kokuyor :) verdigi yumusaklik cok guzel. Ozellikle cook cook asiri bir yumusaklik degil. O sekilde hic hoslanmiyorum. Bitkisel urun oldugu icin cok köpürmuyor sadece ,buda cok normal..sampuan degistirmek bana gore cok cok riskli.bir is. Bu anlamda güvenmediğim hiç bir ürünü denemiyorum.ve rahatlikla bu sampuani herkese her zaman severek tavsiye edebiliyorum.Sizinde yorumlarinizi merakla bekliyorum:)
Sevgiler

1 yorum:

  1. Başlarda çok sevmiştim bu şampuanı aslında. Hem yumuşacık yaptı saçlarımı hem harika kokuyordu. Fakat saç derimde belirli bir zaman sonra kaşındı yapmaya başladı maalesef bıraktım o yüzden. Keşke yapmasaydı çünkü diğer etkileri iyiydi :)

    YanıtlaSil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *