11 Ağustos 2016 Perşembe

Bade Natural - Doğal cilt bakım ürünleri

Bitkisel içerikli ,doğal cilt bakım ürünleri cildimizin en güzel dostu..
❣💐🌸💞 Bende bu @badenatural e ait güzellikleri denemeye başlayacağım bugün. Kokulari daha kutuyu açar açmaz etrafı sardı. ..Doğal bitkisel icerikli olmalarını kutuyu açtığınız anda hissediyorsunuz zaten :) Deneyeceğim ürünlerden biraz bahsetmek istiyorum, ~Günlük nemlendirici Balm_ Normal ciltler icin
İceriği : biberiye ,lavanta ,rezene yağları..
.
~Aydınlatıcı Yüz maskesi
İcerik : leke görünmü azaltan bal, arı sütü, kil ,kuş burnu yağı
.
~Temizleyici Yenileyici Yüz peelingi
İcerik :bal ,arı sütü ,yulaf..
.
~Yoğun besleyici serum
İcerik : buğday özü yağı ,argan yağı ,kayısı çekirdeği yağı, avakado yağı ve bircok besleyici vitamin yağ bulunuyor..
.
Bu harika seti kullanmaya başlıyorum ve etkilerinden mutlaka bahsedeceğim tekrar.. Teşekkürler sevgili @badenatural bu güzel hediye icin.. #badenatural #natural #bitkisel #organik

6 yorum:

  1. ürün yorumlarını da merakla bekliyoruz. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın zamanda geniş açıklamalı olarak paylaşacağım. Fazlasıyla memnun kaldım :)

      Sil
  2. Leke için ben de iyi bir sey ariyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok yoğun lekeler yok fakat üçük küçük yana bölgemdekileri geçirdi. bu anlamda geçekten çok memnun kaldım. Genel olarakta çok çok güzel ürünler.Şimdiye kadar kulandığım cildime iyi gelen en iyi maka oldu diyebilirim. Hiçbir reklam gütmeden...

      Sil
  3. Slm, bende lookinwell.com adlı sitede bulunan bir işletmeden leke için ürün aldım, reklam olmasın diye ürün ve işletme ismi vermicem, ama siteye girince birçok ürünü detaylı inceleme fırsatı buldum ve en etkilisini satın aldım. Sonuç süper, lekelrim fark edilmeyecek kadar azaldı...

    YanıtlaSil
  4. Bende oldukça merak ettim:))

    YanıtlaSil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *