30 Kasım 2016 Çarşamba

Biten ürün yorumu -Dipliner



Herkese merhaba,

Bitirdiğim bu güzel dipliner dan bahsetmek istiyorum,
Huncalife Color illusion Dipliner~ .

 Ürünün E vitaminli, ipek proteinli nemlendirici özellikli olması dikkatimi çekmişti.

Tanışma fırsatı verdim:)

Beni fazlasiyla memnun edebilen bir ürün oldu..
Firca ucu tam istediğim sekilde ince.

Dipliner sevenler için kesinlikle tavsiyemdir. 

İnce harika bir ucu var. 

Sürümü cok rahat. 

Ve en önemli kısmı kalıcılığı.. 

Gün boyu kalmayı başarabiliyor,akma dağılma ,bulaşma yapmıyor..Yazın sürekli elimin altındaki bir ürün oldu.
Denemek isteyenler Huncalife dan temin edebilir..

Şimdi yeni arayış içerisindeyim ,denemediğim bir markaya şans vermek istiyorum..Bakalım şanslı 
ürün hangi markadan yana olacak:)
Tavsiyelerinizede açığım..Çok sevdikleriniz varsa severek incelemek isterim..
Sevgiler..Keyifli akşamlar..






7 yorum:

  1. instagram hesabını takip ediyorum ama bloğunu takibe almamışım :( bende bir ara golden rose diplinerini kullanmıştım çok sevmiştim şimdilerde elim hep eyelinere gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek takipteyim canım teşekkür ederim :) onu denemedim ama arkadaşım hediye xp dipliner almış onuda çok sevdim şimdi :) bu ara galiba dipliner lar ilgimi çekiyor:)

      Sil
  2. ben dipliner sürme de sorun yaşayan biriyim o yüzden kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. fazla ince olması bir açıdan zor :( ben artık alıştığım için çok rahat kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Hincalife katalogla satis yapiyor ama ben hic satan gormedim ne yazik ki

    YanıtlaSil
  5. Hincalife katalogla satis yapiyor ama ben hic satan gormedim ne yazik ki

    YanıtlaSil
  6. Bazı anlaşmalı parfümeriler satıyor.Ama eskisi kadar yaygın değil sanırım. Yaklaşık10-15 yıl kadar önce her yerde Huncanın ürünlerine ulaşmak mümkündü bilirsin..

    YanıtlaSil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *