23 Mart 2017 Perşembe

The Balm / Time Balm Fondöten yorumu


Herkese merhaba 

Günün konuğu ---- >   The Balm / Time Balm fondöten ♥



En en en sevdiğim ,dibini artık gördüğüm dersem hiç abartmış olmam 🙈😊 Fotoğrafta da oldukça görünür durumda :)

Ürün biraz katı olduğu için sürümü çok kolay diyemem. 

Biraz güneşte / sıcakta tutmak yada parmakları ısıtarak sürmek en doğrusu.

 Çünkü size başka bir şans bırakmıyor :)

 Fırça ile sürmek imkansız. Süngerden ziyade el ile sürüm daha kolay. Nemli sünger ile uygulamakta çok başarılı değil açıkçası, en güzeli dediğim  gibi el ile uygulamak.

En sevdiğim olmasının sebebi "kapatıcılığı "
Çünkü bir
HARİKA..  Gayet porselen gibi bir yüz elde etmem çok mümkün.

Yapısı biraz yağlı  ,bu yuzden ıslak bitişli bir ürün.

 Ama istenilirse pudra ile mat bitiş sağlanabilir tabiki.


Kuru ciltlere ben önermiyorum. 

Yada yüksek bir nemlendirici sonrası uygulanabilir. Çünkü kalın yapılı olduğu için pul pul olabilir kuru ciltte. 

Benim cildim normal.

Bu yüzden ben bayılarak kullanıyorum. :)
Diğer değinmek istediğim konu ise ürünün kokusu.Bazı arkadaşları rahatsız eden bir koku olmuş çünkü gerçekten farklı bir kokuya sahip. İlk açtığımda kullandığımda ilaç gibi ifade edebileceğim bir koku vardı. Fakat kullandıkça şuan o koku artık yok.Sanırım hava ile temasında yavaş yavaş yok oluyor bu koku. Beni açıkçası hiç rahatsız etmedi.


Ürünün içerisinde PARABEN bulunMUyor.

Bu da güzel bir artı tabiki.. İndirimde mutlaka testerlarını kontrol ederek şans vermenizi öneririm...
Sevgilerimle...

Deneyenler varsa ,yorumlarını paylaşırsa bu konuda ,mutlu olurum 

12 yorum:

  1. merak ettim doğrusu ben de porselen gibi bir cilt istiyorum çünkü

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürün olsada bana hep koyu kıvamlı gelmiştir maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. evet malesef yoğun ve kalın :)

    YanıtlaSil
  4. bir kaç blogda daha beğeni yorumları okudum ama çok porselen gibi duruyorsa günlük kullanım için uygun olur mu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kullanım yoğunluğuna bağlı. Ben hergün kullanmasamda günlük kullanımda az miktar etkilioluyor ve doğal duruyor.Fakat özel günlerde tam anlamıyla güzelce uyguladığımda ozaman porselen gibi bir cilt mümkün <3

      Sil
  5. i do not have this item:) but it looks cool:D

    YanıtlaSil
  6. paraben olmaması çok iyi fakat her tür fondöten ve artık bb cc kremler bile hatta ve hatta kremsi allık parlatıcı bende akne yapmakta ara verdim her şeye ya çok mutsuzum :( ama the balm hayranıyım bu fondöten de eminim çok güzeldir, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 Evet yapabilir belki akne, biraz yağlı çünkü :( kız kardeşim de bu konuda sorun yaşıyor elma sirkesi kürü ona çok iyi geldi.İnstagramda etiketleyebilirim belki ilginizi çekebilir .

      Sil
  7. kuru ciltlere önermiyorsaaan bakmayayım bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazıkkı öyle ..Ama iyi nemlendirme ile kullanılabilir yinede tester denemekte fayda var :)

      Sil
  8. Kuru cildime iyi gelmeyebilir o zaman kuzummm birkaç kişiden olumlu yorum duymuştum, bakmayayım :)) Emeğine sağlık canımın içi, öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *