11 Mayıs 2018 Cuma

R.O.C.S Diş Macunu ve Diş Fırçası




R.O.C.S  Diş Macunu ve Diş Fırçası 
Ağız bakım ürünleri

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba :)
Beni uzun süredir takip edenler diş macunları ve ağız bakımı ürünlerine olan merakımı bilirler :)
Genellikle sabah ,öğle ve akşam macunları olarak işlevleri farklıdır.
Gün arasında beyazlatma etkili olanları kullanmayı seviyorum. Diş eti hassasiyeti için ve çürüklere karşı koruma olarak her çeşit macunu kullanıyorum desem hiç abartmış olmam :)

Bir süredir hep olumlu yorumlarını okuduğum ve kullanmaya başladığım bu güzel ikiliden bahsetmek istiyorum hemen.
diş macunu markaları ve özellikleri
🍀R.O.C.S Black Edition Diş Fırçası
.
Özel zincir dokuda tasarlanmış fırça kılları sayesinde plak ve leke oluşumunu önlemesi , modeli sayesinde arka dişlere kolay ulaşılabilmesi ,diş ve diş etlerine zarar vermemesi için yuvarlatılmış pürüzsüz yapısı ,orta sertlikte ve şık tasarımı ile benden tam not almayı başardı

🍀 R.O.C.S Sensation Whitening Diş Macunu 
Doğal ananas özleri içermesine bayıldım bir ananas aşığı olarak 🍍😍 içerisindeki Bromelin enzimi ile 1 haftada 1,5 tona kadar beyazlatma vaadini cok sevdim😍 uzun vade de yine etkilerini mutlaka yazacağım 💕Florür ,yapay tatlandırıcı ve kimyasal içermemesi ise kesinlikle tercih sebebim 🙏👍🏻💕
Doğal ve sağlıklı bir beyazlatma için ideal olduğunu düşünüyorum.
rocs diş macunu fiyatları da böyle güzel ürünler için oldukça uygun.
 bakalım uzun vadede yine etkilerini paylaşacağım ♥
@rocs_turkiye sayfasından size ve çocuğunuza uygun bir çok sağlıklı ürün seçmeniz mümkün göz atmanızı tavsiye ederim 👍🏻💕

rocs diş macunu nerede satılır linkleri bıraktım tıklayarak bakabilirsiniz.
rocs- instagram hesabına kısa yol için tıklayınız.
http://www.rocsturkiye.com/





3 yorum:

  1. Daha önce başka bir versiyonunu denemiştşm güzeldi ama mentollü olmayınca dişlerim temiz gibi hissedemedim bir türlü 😢

    YanıtlaSil
  2. ben de yakında tanıtacağım inşallah ^_^

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler yazınız için.
    http://salonada.com

    YanıtlaSil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *