29 Temmuz 2020 Çarşamba

Doğal ürünler Harems Kozmetik


Merhaba,
Yeni ürün incelemesi ile geldim 😍
Öncelikle öyle güzel kokuyorlar ki... Kargo paketini açar açmaz kokuyu yoğun olarak hissetmek çok keyifli gerçekten. Ben doğal
 sabunları çok seviyorum ve her fırsatta farklı bir sabun deniyorum.
Bu kez tercihim yaseminden yana oldu daha önce yasemin sabunu hiç denememiştim.Yasemin kokusunu çok severim görünce ilk olarak onu denemek istedim.
.Tonik etkisi ve tamamen doğal parabensiz oluşu tercih etmem için tabiki ilk sebepti👍 Üstüne harika kokusu olunca bayılmamak elde değil💕💕💕
Ürün şuan Rossmannda 7 tl. Link bırakıyorum

https://www.rossmann.com.tr/harem-s-sabun-lavanta-75-gr-p-st17100007





Gelelim diğer ürüne 😍🥥
Hindistan cevizini zaten çok sevdiğimi her firsatta söylerim 🥰

Hindistan cevizi yağlı nemlendirici Krem 🥥🥥



Nemlendirmesi ,beslemesi ,çevresel koşulların olumsuz etkilerinden  koruyarak cildin güçlenmesine ve sıkılaşmasına yardımcı olması kesinlikle tercih sebebi 💕
💕 Bu güzel ürünlere
@rossmannturkiye den veya kendi siteleri  haremsstore.com  online satış  olarak ulaşabilirsiniz. →→→→https://www.haremsstore.com/
 @haremskozmetik

1 yorum:

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *