18 Ocak 2016 Pazartesi

Ağız Bakım Rutinim

Merhaba arkadaslar,
Bugun bahsetmek istedigim konu ağız bakım rutini oldu.
2015 yilini discilerde gecirdim desem yeridir..kabus gibi gecen gunler oldu yeri geldi sizlerle paylastim. Bkr cogunu atlattim cok şükür. Bu sure zarfinda sadece sabah aksam rutinin yetersiz oldugunu ogrendim ne yazikki. Her yemek ve abur cubur sonrasi mutlaka agiz bakimi yapilmali.. Ve ne yazikki asitli gidalar kullanilmamali. Yaklasik 1 yildan fazla bir suredir asitli hic bir icecek kullanmiyorum.bunu sanirim farketmem gec oldu..kaybetikten sonra anladim her konuda oldugu gibi ...Agiz bakiminda bir urunu surekli kullanmiyorum rutine dondugu zaman etkiside azaliyor. O yuzden surekli deniyorum ve degistiriyorum. Suan bu urunleri cok severek kullaniyorum. splat ile yeni tanistik ve cok sevdim .dis minesini guclendirici ve curuklere karsi etkili olmasi en buyuk faktor kullanmamda. Ve tabikii harika cilek kokusu :)
Signali ise beyazlatmada severek kullaniyorum. Agiz bakim suyuda ilkkez denedigim bir urundu ve tekrar alinacaklar listesinde. Tadi ve agizda biraktigi his oldukca guzel. Ciklet etkisi birakiyor. Curuklere karsi etkili ve beyazlatma ozelligi tasiyor.. Dis fircam da signal ve yumusakligi tam istedigim duzeyde. Dis ipini #rossmann dan almistim sanirim. Arada kullaniyorum ama tam anlamiyla rutin diyemem cunku biraz ugrastiriyor :) benim agiz bakimim bu sekilde. Hepsi cok severek kullandigim urunler ve dis sagligi cok cook onemli kesinlikle bosverilmemesi gereken bir rutin.. Dislerinize iyi bakin saglikli kalin ..sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *