29 Mayıs 2017 Pazartesi

Toz Sürme - Eyeliner

Biraz doğu rüzgarı ile merhaba♥ 
Gold ve kahve rengi olan Mardin den , diğeri Arabistan dan ""toz siyah sürme""
Bir ara çok merak ediyordum. İzmir de bulamadım.Doğuya giden herkese sipariş verir oldum :)
 Arkadaşlarım da unutmadan getirmişler bana gelirken sağolsunlar. 
Ama gelin görün ki bazı şeyler elde edene kadar güzel :)
 Daha detaylıca incelemeye vakit bile ayıramamıştım geldiğinde. Nasılsa geldi merakımın büyük kısmı gitti :)
 İlk denememi insta da paylaşmıştım bir süre önce.
Çok dm aldım bu konu ile ilgili.  
Kullananlar , kullanmayıp merak edenler....
Ben su ile kıvam elde ederek kullandım.Gülsuyu ile karıştırmamı önerenler de oldu. Ama bir daha denemeyi düşünmüyorum açıkcası... 
.
..
Duruşu ve kullanımı 🙄
Sonuç fiyasko 👎🏼
Birkaç arkadaş yorumlarda dağıldığından bahsetmişti. Hatta panda gibi oluyor demişlerdi hak veriyorum şimdi 😁🐼
Öncelikle çok itinalı davranmama rağmen kirpiklerimin ucundan uçuşan bir mini minicik toz parçası  bile düştüğü yeri tozutma da mükemmel 🙈
Sürümü kolay aslında kıvamı güzel oldu. Jel  eyelinerlar gibi. Ama sürdükten sonra kurusa bile katlama bölgesine bulaşıp fotoğrafta görüldüğü gibi iz bırakıyor. 😏
Yani eyeliner uygulamasında malesef tercih edemeyeceğim. Ama ama amaaaa tabiki atmıyorum birde siyah far gibi dağıtarak deneyeceğim bakalım smokey eyes makeup başarılı olabilecek miii :)
Gerçi korkmuyor da değilim. Önceki paylaşımımda yarım  panda oldum şimdi kesin tam daire panda olabilme  ihtimalim yüksek :))🙈 .
Temizlemek zor gelmese hemen deneyeceğim de...  :)
Umarım birgün cesaret edersem far olarak deneyip onu da paylaşırım..
Kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum en azından sevebilen varmı :)

.








8 yorum:

  1. sanırım gül suyu veya zem zem suyuyla karıştırmak gerekiyor bir küçük kapta ben öyle biliyorum şahsen :D

    YanıtlaSil
  2. riskli bir işe girmişsin:))))
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birazcık öyle oldu çok merak edince :) sevgiler benden <3

      Sil
  3. Değişikmiş valla :) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  4. öncelikle blog temana bayıldım canım :)ben beğendim aslında fotoğraflardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim <3 bulaşıp akmasa çok güzelde :)

      Sil

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *