19 Şubat 2016 Cuma

FARMASİ İLE TANIŞMA - YENİ ÜRÜNLER

Farmasili bir günden Merhaba:)
 Daha önce Farmasiyi denememiştim..Bu anlamda merak ettiğim bazı ürünler vardı..
Sevgili (@mervelifarmasili ) Merve Hanımın bana güzel anlatımıyla dayanamadım bu güzel ürünlere..
~~Sarımsak & keratinli bu şampuani , 09 numara Allığı ve sisterellam için yüz yıkama jelini merak ediyordum.. Tatlı (@mervelifarmasili ) Merve Hanım yanında cok tatlı hediyeler göndermiş... Denemek istediğim Bb ve Cc cream in testerini , 43 numara lipstick, ,at kestanesi balmı ,diş macununu da eklemiş...
Kendisi cok tatlı ve kesinlikle güvenebileceğiniz bir arkadaş.. Sipariş vermek istersenizde tatlı süprizleri var bana olduğu gibi :)
 Öncelikle siparişinizin yanında bir 
süpriz hediye var ve
5 adet tester ürünü  hediye olarak gönderiyor..
Ayrıca kargosu da sabit fiyat sadece 5 TL..
Farmasiyle tanışmak isteyen yada denemek isteyen arkadaşlar için rahatlıkla alışveriş yapılabilecek bir arkadaş kendisi.. İlgimi çeken bir çok konu oldu ayrıca bu firma ile ilgili..
Ürünler tamamen
*  bitkisel,
* zararli hic bir kimyasal bulunmaması ilgimi çeken kısımlar oldu.
 Ayrıca %100 türk sermayeli bir firma olması ve Sağlık Bakanlığı Onaylı olması en güzel kısımları...
Ben yeni tanıştığım  için Farmasi ile mutluyum bu anlamda...

Ürünlerden Bahsetmek İstiyorum.. Denedikten sonra geniş kapsamlı olarak yine paylaşacağım. Fakat şuan ilk izlenimlerim ve ürünlerin vaadlerinden bahsetmek istiyorum.
Görsele göre sıra ile paylaşmak istiyorum..
---SKINTRENDS ARINDIRICI YÜZ TEMİZLEME JELİ
Yaglı ve karma cilt tipleri için uygun bir ürün.
Günlük rutine uygun olarak sabah ve akşam kullanılabilecek bir jel.
içerisinde SLS VE SLES bulunmuyor.. Bununla ilgili ne kadar zararlı olduğunu..bu linkten ayrıca okuyabilirsiniz..

--VITALIZING SARIMSAK VE KERATİNLİ CANLANDIRICI ŞAMPUAN
Daha önce gördüğüm ve merak ettiğim bir üründü.Sarımsağın saçlar üzerindeki etkisini bilmeyenimiz yoktur.. Sarımsak içerikli ve keratinli olması ilgimi çekti..Ürünün vaadleri de oldukça fazla bunlardan bahsetmek istiyorum,
-saç köklerini koruması , saçı güçlendirmesi ,
uzatması,yumuşaklık kazandırması, yağ dengesini düzenlemesi ve kepek oluşumunu önlemesi gibi hepsinin bir arada olmasını istediğimiz bütün özellikler bu üründe mevcut :) bu yüzden ilk denemek istediğim ürün bu oldu :)

--ALOEGEL DİŞ MACUNU 
Bu ürün Merve Hanımın hediyesi oldu. Diş macunu ve ağız bakım ürünleri konusunda çok hassas olduğumu  belirtiyorum  ağız bakım yazılarımda..Çünkü Diş etlerim ve diş yapım çok hassas ve çok sorunlu.. Bu yüzden her ürünü kullanmıyorum. Merak ettiğim ürünlerden biride bu macun oldu. Bu ürünüde deneyerek mutlaka yorumlayacağım..Umarım beni mutlu etmeyi başarabilir :) çünkü bu konuda çok zorum :)

--FARMASİ TENDER BLUSH ON 09 
Bu tonlardaki allıkları çok seviyorum. Çok doğal buluyorum. Makyaja yeni başlayan birkaç güzellik bu anlamda paylaşım yapmamı istemişlerdi.Ben ton olarak kesinlikle uygun buluyorum. Ama kullandıktan sonra yine bu ürün ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım :)

--BB Ve CC CREAM  
Kullanan arkadaşlarımın memnuniyetini görüyorum genellikle ve denemek istediğim ürünler oldu.Yine bu ve diğer tester ürünleride ilk fırsatta deneyerek hemen yorumlayacağım...

Farmasi ile benim tanışmam bu şekilde oldu.. Sanırım artık hayatımda yeri olan bir firma olacak diye düşünüyorum şimdiden...
Sevgili Merve Hanıma da ilgisi ve yanında ki bu güzel hediyeleri içinde ayrıca teşekkür ediyorum..
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *