26 Kasım 2016 Cumartesi

Tabii.biz -Organik kahvaltılıklar

Herkese keyifliii bol neşeli haftasonları...

💐🎉
Organik harika ürünlerle bu hafta sonuna biz merhaba dedik.. 

Organik ürünler konusunda merakımı belki az çok bilenler vardır, bu yüzden bu konuya değinmek istedim..

 Nefis Balkabağı reçeli..
Ceviz ezmesi (ballı ) ,

Fıstık ezmesi , 

Acuka , 

Bal , 

Zeytinyağı zahter...
Hepsini tek tek uzun uzun anlatacağim bu ürünlerin.. Cünkü gerçekten nefisler.. Bu güne kadar hicbir ürüne asla reklam amaclı harika demediğimi çogu takipcim bilir.. Bir ürün benim icin kiymetliyse paylasmaya degerse özenle paylaşırım herkes faydalanmalı düşüncemle..
Duyduğum ve merakla denemek istediğim bir firma @Tabii.biz  (https://www.instagram.com/tabii.biz/ )
Tabi piyasa da okadar çok organik diye geçinen firma varken güvenmek ve secmek cok önemli.. Dikkatimi çeken en önemli ayrıntılardan bahsetmek istiyorum. Herşey organik ve yerinden geliyor olması bence harika bir ayrıntı..ürünler yerli ve ufak tüketiciden temin edilerek ev yapimi yapılıyor.. Ama aslında en önemli ayrıntı ürünlerin koruyucu ve kıvam arttırıcı ,renk verici kimyasallar asla bulunmuyor..Şeker ise sadece recellerde az miktarda bulunuyormuş yoğun meyve tadi zaten oldukca lezzetli hale getiriyor :)
Hafta sonu köy kahvaltılarını cok severim.Çoğu zaman kendim hazırlarım organik ürünlerle arkadaşlarima.. Yarın bu harika ürünlerle bahçe ziyafeti yapmamak mümkün değil :) tadlari hepsi bir harika.. Balkabaği reçelini ilkez denedim ve bayildimmm hepsini tek tek anlatacağım yarın kahvaltı görselimdee :))
Farklı ve organik lezzetler sevenler için harika bi adres diyorum.. Bu güzel calismalariniz ve güzel paketli harika ürünler icin tesekkurler sevgili @tabii.biz.. Kesinlikle favorilerim içerisinde yerini alan bir firma oldu.. Sayfalarina mutlaka göz atıp kendi damak tadiniza göre nefis şeyler bulacağinizdan eminim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *